Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi, najkasneje pa v roku treh delovnih dni. Izdelki, naročeni na Preventivarevija.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so na zalogi v skladišču, naslednji delovni dan.

V primeru, da izdelka ni na zalogi, vas o dobavnem roku obvestimo.

Strošek dostave

Pakiranja ne računamo. Zmanjšana poštnina, provizija Pošti Slovenije za posredovanje plačila in dostavnina znašajo za pošiljke, težke do dva kilograma, 4,00 €

Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu, vam pošta zaračuna še 1,07 € provizije za plačilo položnice. Dostavljalec pa vam mora izročiti račun, ki se nahaja nad posebno položnico.

Brezplačna dostava

Nekateri izdelki zagotavljajo brezplačno dostavo, kar je jasno označeno v katalogu trgovine.

Dostava kamorkoli

Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.

Ker dostavna služba izdelke dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov, npr. v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.

Dobavni roki in zaloga

Če imamo izdelek na zalogi, bomo le tega odpremili naslednji delovni dan, sicer pa vas o dobavnem roku obvestimo. Status artikla označuje nalepka na artiklu, ki označuje če je artikel na zalogi:

Na zalogi

Če pa izdelka trenutno ni na zalogi v našem skladišču, je to navedeno v okencu, ki se nahaja pod opisom izdelka. V okencu je tudi navedeno, kdaj je predvidena dostava, če se odločite za nakup izdelka.

Ni na zalogi - dostava predvidena 4.12.2015

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati. 

Pri želeni delni dobavi, vam bomo izdelke, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. Strošek dostave za obe pošiljki v tem primeru nosite sami. Če se naveličate čakanja, nam lahko to sporočite in manjkajoči izdelek bomo odstranili iz naročila.

Za vse dodatne informacije nas pokličite 051 635 735 ali pošljite elektronsko sporočilo na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj z Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.