Maščoba, ki se nabira na trebuhu, predstavlja večje tveganje kot maščoba drugod po telesu. Abdominalna maščoba se nahaja v trebušni votlini, kjer obdaja notranje organe. Povečana količina abdominalne maščobe (abdominalna debelost) je dejavnik tveganja za pojav povišanega krvnega tlaka, sladkorne bolezni, povišane ravni holesterola, srčne kapi, depresije in impotence. Eden od izredno pomembnih učinkov redne telesne vadbe je tudi zmanjšanje količine abdominalne maščobe. Raziskave so pokazale, da za zadovoljive učinke zadostuje že zmerna, redna telesna aktivnost (na primer počasen tek ali kolesarjenje).

Omeniti še velja, da izgubljanje abdominalne maščobe nujno ne sovpada tudi z izgubljanjem podkožne maščobe. Za slednje je nujna nekoliko intenzivnejša vadba in primeren prehranski režim. V praksi to pomeni, da 15 do 20 minut počasnega teka 5-krat tedensko lahko pomaga zmanjšati količino abdominalne maščobe, medtem ko se je treba za odpravo volančkov nekoliko bolj potruditi.

Vse se začne pri zdravih prehranjevalnih navadah. Določena vrsta sadja s pospeševanjem prebave in delovanjem metabolizma najučinkoviteje pripomore k izgubi maščobnih blazinic okrog trebuha.

Kokos

Kokos zagotavlja našemu telesu veliko mero hranil. Priporočljivo je, da za peko namesto rastlinskega olja uporabljate kokosovo maščobo. Kokos tudi skrbi za zdravo delovanje jeter, ki jim pogosto škodimo s kakšno odvečno kapljico alkohola ali zdravili, kokos pa ima na naše telo tudi antibakterični učinek.

Papaja

Papajo uporabi v svežih solatah in z njo nadomesti sladkarije in druge nezdrave in redilne pregrehe. Ta sadež ti bo tudi pomagal k boljši presnovi, kar je ključnega pomena pri izgubi odvečnih maščob.

Ananas

Ananas bo z ustrezno sestavo pripomogel k hitrejši poti do ploskega trebuha. Uživajte ga v svežih solatah in svežih sadnih sokovih, ker pa tako kot številno sadje vsebuje tudi precej sladkorja, naj bo to nadomestilo za sladkarije.

Avokado

Zahvaljujoč vsebnosti zdravih maščob, bo pripomogel k hitri prebavi, na naše telo pa ima zaradi visoke vsebnosti mineralov in vitaminov tudi številne druge pozitivne učinke.

Olive

Olive so odlično živilo za oskrbovanje telesa z mononenasičenimi maščobami. Te so za zdravje ključnega pomena. Poleg tega imajo olive tudi protivnetne lastnosti, ki prispevajo k brezhibnemu stanju tvojega metabolizma in prebavnega sistema.