Kaj je erektilna disfunkcija?

Skupina štirih študentov iz Dolenjske se je podala pot svojih prvih podjetniških korakov. Osnovali so naravno kozmetiko iz voska in medu. Na letošnjem 52. MOS-u so bili prepoznani kot MOS-ov podjetniški talent.

"Beesmetic je naravna medena kozmetika, ki je osnovana na domačem vosku in medu. Naše poslanstvo je, da iz darov, ki nam jih daje narava, ljudem ponudimo učinkovite izdelke, ozavestimo ljudi o prednostih naravne kozmetike ter jih prepričamo, da je vredno podpirati čebelarje in s tem pomagati ohranjati naravo,” nam pove Raja Kužnik, ena izmed ustanoviteljev podjetja Beesmatic.

Lahko bi rekli, da se je zgodba začela že pred več kot 50 leti, ko je Rajin dedek k hiši prinesel prvi čebelji panj in kasneje strast čebelarstva prenesel tudi na vnukinjo Rajo. Danes čebelarstvo vodi Rajin oče, ki je po dedkovi smrti prevzel čebelnjake. Pri točenju medu in vzdrževanju čebelnjakov pa pomaga cela družina. Tako dediščina živi naprej preko znanja in ljubezni, ki jo je dedek Janez prenesel na svoje potomce.

“Vse sestavine so naravne, poleg tega pa so iz lokalnega okolja. Pridelava je ekološka in izvira iz tradicije čebelarstva,” nam zasnovo podjetja razlaga Raja. Prve izdelke so razvili že pred leti, v srednji šoli, a so le ti luč svet ogledali šele v zadnjih mesecih, ko so skupaj s kolegi študenti ustanovili podjetje in se podali na pravo podjetniško pot. “Na trgu smo še čisto sveži, podjetje obratuje šele nekaj mesecev, je pa to že naša druga sejemska predstavitev v tem času,” pove ustanoviteljica. “MOS nam res nudi priložnost, da se pokažemo širši javnosti in še povečamo našo prepoznavnost.” Ideja MOS-ovih podjetnih talentov se je rodila ravno z namenom, da se mladi podjetniki lahko predstavijo in pokažejo na največjem sejemsko-poslovnem dogodku v Sloveniji.

Na sejmu so imeli obiskovalci možnost videti balzame za ustnice, naravne dezodorante in negovalno ploščico za kožo, vse narejeno iz medu in voska.

Ekipa seveda ne počiva. V prihodnosti si želijo asortima izdelkov še razširiti, povečati prepoznavnost in svoj trg iskati tudi v tujini. “Seveda si želimo izdelke ponuditi, kar največjemu krogu kupcev, ampak ob enem, se bomo vedno trudili ohraniti butično izkušnjo za potrošnika,” še povedo.

 

 

Vir: https://ce-sejem.si

Foto: Nik Skerbiš