Na tradicionalni razstavi poročnih šopkov, ki jo je v okviru sejmov Flora in Poroka v sodelovanju s Celjskim sejmom organizirala Sekcija cvetličarjev in vrtnarjev pri OZS, si je bilo letos mogoče ogledati 19 šopkov. Najboljše so včeraj nagradili.

Prvo in tretje mesto je letos osvojil Simon Ogrizek iz PUP Vrtnarstvo Velenje, drugo mesto pa je pripadlo Vidi Pepevnik iz podjetja Gekott iz Šmarja pri Jelšah.

Za zmagovalni šopek je avtor Simon Ogrizek uporabil letos trendovske hladne barve. Malo modrikaste, lila, malo škrlatne, rožnato, zeleno. Uporabil je spominčice kot nadgradnjo za noto nežnosti. »S cvetjem želim spodbuditi čustva,« je svoj zmagovalni šopek opisal Ogrizek.

Simon Ogrizek kot predsednik Sekcije cvetličarjev in vrtnarjev pri OZS sicer pravi, da poročni šopki tudi odražajo področje iz katerega prihajajo, vidi se tudi prisotnost mojstrske note. Generalno so šopki dobri, lepi, kakovostni. Mogoče bi lahko z barvami lahko naredili še kakšen korak naprej. »Tega poguma mogoča včasih manjka. Poguma pomešati barve skupaj. Uporabiti nenavadne barve v kombinacijo.« Ogrizek ob tem dodaja, da lahko še toliko govorimo o trendih, je uporaba barve odvisna od neveste in sloga poroke. »Neveste želijo biti prepričane, da bo vse v redu, zato se najpogosteje odločijo za kremno belo barvo, ker z njo ne morejo zgrešiti. Tam, kjer je malo več poguma, pa si neveste privoščijo tudi ekstravaganco. Ja, obleka bo bela, toda jaz sem polna energije in šopek bo tudi tak.« Čeprav si prvi mož sekcije želi, da bi bilo več šopkov v trendovskih barvah, bo verjetno kljub temu 80 odstotkov šopkov letos belih.

Skupinska predstavitev članov Sekcije cvetličarjev in vrtnarjev pri OZS, dolgoletnem pomembnem partnerju sejma Flora, je tudi letos pritegnila poglede obiskovalcev. Predsednik sekcije si sicer želi, da bi bil odziv članov še večji. Vsi, ki so se odzvali, pa so po njegovih besedah dobro opravili svoje delo. »Predvsem mladi cvetličarji so pokazali veliko kreativnosti, tudi mladi vrtnarji so naredili številne korake naprej. Tisti, ki so se predstavili, so se kakovostno. Upam, da bo v prihodnje več odziva, mogoče vsaj toliko kot par let nazaj.« Sicer pa razmere v panogi odražajo razmere v gospodarstvu. Gospodarska rast poganja tudi porabo cvetja, raste hortikultura. »Vendar pa smo bili cvetličarji in vrtnarji v preteklih letih prisiljeni razmišljati zelo racionalno, vitko smo začeli poslovati. Zelo premišljeno imamo razporejen kader in zaradi tega je čas tista največja stiska.«

Vir: www.ce-sejem.si