Hladne noge so pravzaprav naravna strategija telesa za ohranjanje toplote v neugodnih razmerah. Ko so izpostavljene mrazu, telo poskuša ohraniti svojo notranjo temperaturo z ožanjem majhnih krvnih žil pod površino kože. To omogoči, da več krvi ostane v središču telesa, tako da jedro ostane toplo. Na žalost to pomeni, da noge ostanejo hladne. Kako jih ogreti?

Volnene nogavice

Ko izbiramo nogavice, v katerih bodo prsti na nogah ves dan topli, izberimo volnene, ne bombažnih. Ne le da se bombaž hitro zmoči, ampak tudi ne ohranja toplote, ko je moker, kar pomeni, da nas bo zeblo v noge. Volna, zlasti merino, bo pomagala ohraniti noge suhe in tople.

Vložki za čevlje

Druga pogosta taktika za ohranjanje toplih nog je, da ustvarimo večji razmik med nogo in ledeno mrzlimi tlemi. V zimske čevlje damo volnene vložke, ki povečajo izolacijo in preprečujejo, da bi vlaga vstopala v čevelj.

Kopel

Če imamo občutek, da noge zmrzujejo in če jih želimo hitro ogreti, si pripravimo kopel. Najbolje je, da na hitro skočimo pod vroč tuš. Nekaterim pa pomaga ravno obratno, da se umijejo z ledeno mrzlo vodo. Čeprav bo sprva neprijetno, se bo naš živčni sistem kmalu prilagodil.

Spijmo nekaj toplega

Če nimamo časa za kopel, nas bo ogrela topla pijača. Toda ne kava, ampak čaj ali goveja juha. Izogibati se moramo kofeinu, saj vpliva na širjenje žil.

Gibanje

Najboljši način za to, da preprečimo občutek mraza, medtem ko smo v zaprtem prostoru, je, da se začnemo ukvarjati s telesno dejavnostjo. Dolgotrajno sedenje pomeni, da so mišice večinoma ohlapne, srčni ritem pa upočasnjen. Omogočimo telesu, da se giba, da se znova segreje.