Naravno zdrav pes ni samo en izdelek. Je vizija in poslanstvo ustanoviteljice znamke Majdi Kosi, ki je svojo podjetniško pot začela že pred sedmimi leti. V zadnjih letih je znamko nadgradila z izdelki pod enakim imenom. Tako sta nastala Pasji kokos in Pasji česen.
“Naša vizija in poslanstvo je informiranje lastnikov za dolgo in kakovostno življenje njihovih psov,” svojo vizijo predstavi ustanoviteljica in direktorica podjetja Naravno zdrav pes Majdi Kosi. “Psi že dolgo niso več samo živali, ampak so domače živali in skoraj družinski člani”. V podjetju so razvili izdelke, ki so 100 % naravni in psom pomagajo proti parazitom, izboljšujejo kožo in dlako ter delujejo multifukncijsko. Gre za Pasji česen in Pasji kokos.
“Veeliko je obiskovalcev, ki naše izdelke že poznajo in nam predajo zlata vredne povratne informacije. Seveda pa smo še bolj veseli tistih, ki za izdelek prvič slišijo,” nastop na MOS-u razloži direktorica. Pri vsem skupaj pa ne gre samo za prodajo izdelkov, ampak Kosijeva vedno znova poudarja, da je njihova osnovna vizija tudi ime njihovega podjetja, to je “Naravno zdrav pes.”
Celotna proizvodnja poteka v Sloveniji, trudijo pa se tudi, da bi čim več surovin pridobili lokalno. Seveda to pri kokosu ne gre, druge sestavine pa so res lokalne. Pri surovinah ne gledajo na ceno, ampak na kakovost. Po besedah Kosijeve jim največ pomeni, da je surovina kakovostna, tudi če je dražja.
Vir: https://ce-sejem.si
Foto: Nik Skerbiš