Grenivka

Tudi če ne spremenimo načina življenja, lahko uživanje pol grenivke pred vsakim obrokom pomaga pri izgubi kilogramov. Izgubite lahko tudi do pet kilogramov na teden! To sadje vpliva na odpornost na inzulin in občutek sitosti, kar lahko privede do izgube kilogramov. Grenivka je dober vir beljakovin. Glede na to, da je 90 % njene sestave voda, pa lahko po grenivki jemo manj.

Mandlji

Pest mandljev je bogat vir antioksidantov, vitamina E in magnezija. Povečuje občutek sitosti in pomaga uravnavati tek.

Juha

Vroča juha, pripravljena iz domačega govejega ali piščančjega mesa in veliko zelenjave, bo pomagala ublažiti tek z minimalno kalorij. Pred obrokom pojejmo krožnik juhe ali malo večjo količino.

Losos

Ko jemo losos, ki ima veliko omega-3, raste raven leptina, hormona, ki zbija tek.

Cimet

Ko pijemo kavo, čaj ali ko jemo jogurt, dodajmo malo cimeta. Začimba znižuje raven sladkorja v krvi, kar pomaga tudi pri uravnavanju teka.

Zelenjavni sok

Zelenjavni sok daje občutek sitosti. Dokazano je: če ljudje popijejo sok pred jedjo, vnesejo 135 kalorij manj. Zelenjava vsebuje manjši delež natrija, kar pripomore k temu, da kasneje nismo napihnjeni.

 

Povzeto iz revije Lekovito bilje

 

Prijava na e-novice

Vas je naša vsebina pritegnila? Če želite biti na tekočem z novimi podobnimi vsebinami, se prijavite na naše e-novice.

Podpora

Pogoji poslovanja
Načini plačila
Dostava
Vračilo izdelkov

Kontakt z nami

+386 (0)51 635 735
info@preventivarevija.si