Osebam, ki imajo došo kafa, morajo užiti več grenkega, ostrega in močnega, kar krepi telo in misli.

Kafe se morajo izogibati sladkim, kislim in slanim snovem. Kafe ne sme nikoli jesti ocvrte ali kako drugače mastne hrane ali mlečnih izdelkov. Maščoba je najslabša možna hrana. Zelenjava je najboljša za kafe.

Žita - kafe potrebujejo manj žitaric kot vata in pita. Najboljša sta ajda in proso, sledijo ječmen, riž in koruza. Najboljša so pečena sušena žita. Vse vrste kruha je treba popeči, še bolje pa se mu je izogniti. Pšenično olje je pretežko, premastno in prehladno.

Zelenjava - kafe naj jedo vse, razen krompirja, paradižnika in kostanja. Kafe se morajo izogibati zelo sladki, zelo kisli in zelo sočni zelenjavi. V nasprotnem primeru lahko jedo toliko zelenjave, kot si želijo, kolikor pogosto želijo. Listnate zelenjave in zelenjava, ki vsebuje semena, morajo imeti prednost pred korenasto zelenjavo, ki je naravno bolj zemeljska. Surova zelenjava je dobra; kuhana na pari ali mešana zelenjava je lažje prebavljiva. Paprike so dobre.

Sadje – kafe se morajo izogibati tako zelo sladkim in zelo kislim sadjem, kot tudi vsakemu sadju, ki je zelo sočno. Suho sadje, kot so suhe slive, so dobre. Najboljši plodovi za kafe so jabolka, marelice, brusnice, mango, breskve, hruške in granatna jabolka.

Meso – kafe redko potrebujejo meso, ker njihovo telo nahrani druga hrana. Ko jejo meso, naj bo praženo, pečeno ali kako drugače kuhano, a nikoli ocvrto. Dovoljen je piščanec, jajca, zajec, morski sadeži in divjačina.

Stročnice – kafe ne smejo prenajesti stročnic in mesa, ker njihova telesa ne prenesejo večjih količin beljakovin. So pa stročnice vsekakor boljše kot meso, ker ne vsebujejo živalskih maščob. Izogibati se morajo najtežjim stročnicam, na primer črni leči, fižolu v zrnju in soji. Dobro kuhani tofu je dovoljen v majhnih količinah. Večje količine bodo verjetno povečale kafo. Najboljše stročnice so črni fižol, mung in pinto ter rdeča leča.

Oreščki in semena - kafe ne smejo uživati težkih in mastnih oreščkov. Lahko jedo sončnična semena ali sončnična, pa še to le občasno.

Olja – kafe bi se morale izogibati uporabi olja. Po potrebi lahko uporabljajo olje mandljevo, koruzno, žafranovo ali sončnično.

Mlečni izdelki - kafe ne potrebujejo težkih, mastnih, lepljivih, hladilnih lastnosti mlečnih izdelkov, ki so zelo podobni lastnim kvalitetam kafe. Majhne količine gheeja so dobre, kozje mleko pa je boljše od kravjega mleka, ker je "vroče".

Sladila- kafo povečajo sladila. Kafe ne bi smele uporabljati nobenih drugih sladil, le med.  

Začimbe – začimbe prebudijo organizem. Uporabijo lahko vse, razen soli. Zanje je najboljši ingver in česen, podobno kot za kafo.

http://www.panchakarma.com/ayurveda-t-1.html

Prijava na e-novice

Vas je naša vsebina pritegnila? Če želite biti na tekočem z novimi podobnimi vsebinami, se prijavite na naše e-novice.

Podpora

Pogoji poslovanja
Načini plačila
Dostava
Vračilo izdelkov

Kontakt z nami

+386 (0)51 635 735
info@preventivarevija.si