VAJA ZA RAZTEZANJE LEŽE NA HRBTU

Začetni položaj: vdihnimo skozi nos, z občutkom iztegnimo nogi in roki za glavo (najbolje na podlagi), da podaljšamo hrbtenico, zadržimo 10 sekund.

Končni položaj: počasi izdihnemo skozi usta, eno koleno potegnimo k sebi, drugo iztegnjeno držimo tik nad tlemi, zadržimo 10 sekund ter ponovimo še z drugo nogo.

 

VAJA LEŽE NA BOKU

Začetni položaj: ena roka pod glavo, druga spredaj za oporo, kolena pokrčena, pete skupaj. Vdihnimo skoz nos.

Končni položaj: poravnajmo hrbtenico, stisnimo globoke trebušne mišice, odprimo koleno, pete ostanejo skupaj. Bok potisnimo naprej, počasi izdihnimo skozi usta ter ponovimo še z drugo nogo.

 

VAJA LEŽE NA TREBUHU

Začetni položaj: vdihnimo skozi nos, roki sklenimo pod čelom, komolce pokrčimo in sproščeno ležimo na podlagi.

Končni položaj: poravnajmo hrbtenico, izdihnimo skozi usta in pokrčene komolce skupaj z glavo dvigujmo proti stropu.

 

VAJA V ŠTIRINOŽNEM POLOŽAJU

Začetni položaj: vdihnimo skozi nos, stisnimo globoke trebušne mišice, poravnajmo hrbtenico.

Končni položaj: poravnajmo hrbtenico, izdihnimo skozi usta in hkrati iztegnimo levo roko naprej in desno nogo nazaj (vzporedno s podlago) in obratno.

 

Top fit, Center za zdravje in rekreacijo d.o.o.