Veste, da je stres, bolečine v mišicah in slabo počutje posledica prekomerne utrujenosti? Vse preveč se ženemo za različnimi opravki, ne vzamemo pa si časa za 10-minutno globinsko sprostitev. Včasih imamo celo občutek krivde, ker ne delamo nič.

Dolgotrajni stres vpliva na:

kardiovaskularne bolezni

depresijo

anksioznost

neplodnost in boleče menstruacije

nespečnost in kronično utrujenost

težave s prebavo

slab imunski sistem

povečanje telesne teže

 

Koristi, ki jih ima na celotno telo, čas, ki si ga vzamemo zase:

boljša telesna odpornost in večja vitalnost

umirjen in osredotočen um

občutek lahkotnosti

znižanje krvnega pritiska

sprostitev mišic

poglobitev diha in posledično vnos večje količine kisika v telo

regeneracija, revitalizacija

učinek pomlajevanja

 

Da se postopoma umirimo se priporoča dihalna tehnika NADI SHODANA PRANAYAMA, ki uravnovesi energijo celega telesa.

Priprava: Sedimo s pokončno hrbtenico. Sprostimo ramena in zapremo oči. Nekajkrat globoko vdihnemo in izdihnemo skozi obe nosnici. Tehniko izvajamo nekaj minut. Zadnji izdih naj bo čez levo nosnico. 

Izvedba: Kazalec in sredinec pokrčimo v notranjost dlani. Izmenično bomo zapirali levo in desno nosnico s palcem in prstancem. Naredimo globok vdih skozi obe nosnici, nato zapremo desno nosnico in izdihnemo skozi levo nosnico. Sledi vdih skozi levo nosnico, izdih skozi desno. Vdih skozi desno nosnico in izdih skozi levo.

  • Lažja variacija: Sedimo na stolu ali se naslonimo na steno.
  • Na sliki: Simona Vrhovec, mednarodno certificirana učiteljica joge RYT500
  • Več v tiskani izdaji revije ...