Otroci v glavnem obožujejo sladek zajtrk: sladke kosmiče, jogurte in namaze. In ko smo že namazih, zakaj ga ne bi naredili kar sami?

Mandlji so eno najodličnejših živil na planetu. Vsebujejo kar 18 % beljakovin in se v tem pogledu zelo približajo mesu, s pomembno razliko - v telesu delujejo bazično. Še več, so edina jedrca, ki ne zakisajo. Poleg beljakovin so za telo zelo blagodejne tudi njihove maščobe oziroma maščobne kisline, posebej oleinska, linolejska in palmitinska. Mandlji so obenem dragocen vir vitaminov skupine B, kar ni značilno za oljna semena.

Njihova moč je tako izjemna, da jih v antropozofski medicini priporočajo celo v obliki mleka za dojenčke in starejše ljudi, ki potrebujejo revitalizacijo svojih moči. Mandlji so ob vsem naštetem tudi eno od najboljših hranil za možgane, saj pripomorejo k boljšemu razumevanju, dojemanju in koncentraciji.

Potrebujemo:

200 g mandljev

1 dcl cvetličnega medu

pol dcl arganovega olja

(lahko tudi mandljevo, lešnikovo ali orehovo)

naribano lupinico ene bio pomaranče (ali 5

kapljic eteričnega olja pomaranče, certificiranega za prehrano)

1 žličko strtih semen kardamoma

3 žličke svežega ingverjevega soka

Če sledimo maroški recepturi, mešanici mandljev in medu dodamo še arganovo olje. To olje vsebuje dvakrat več vitamina E kot olivno, zato deluje močno antioksidativno in varuje otrokov imunski sistem. Vitamin E je pomemben tudi za razvoj in vzdrževanje funkcij živčnega in mišičnega sistema. Mandlje pred uporabo vedno namakamo (približno 12 ur), saj tako postanejo lažje prebavljivi.