Vse več je oseb, ki trpijo zaradi hormonskih neravovesij in vnetij. Pogosto jih spremljajo bolečine v sklepih, utrujenost, previsok krvni tlak, glavoboli in napihnjenost. Iz tega se običajno razvijejo še druge, resnejše bolezni, na primer rak ali sladkorna bolezen. Da bi zmanjšali tveganje za nastanek bolezni, uživajmo nekatere od naslednjih vrst hrane …

Jabolka

Jabolka imajo veliko kvercetina, antioksidanta, ki zmanjšuje vnetja. Raziskave kažejo, da so jabolka uspešna v boju proti visokemu krvnemu tlaku, zmanjšujejo tveganje za raka, se borijo proti infekcijam in tako naprej. Jabolka pomagajo hujšati, saj imajo malo kalorij in veliko vlaknin.

Borovnice

Borovnice niso le sladke, ampak imajo veliko antioksidantov. Vsak teden pojejmo tri do štiri skodelice borovnic. Borovnice imajo tudi številne druge zdravstvene koristi; izboljšujejo zdravje srca, preprečujejo infekcije urinarnega trakta, izboljšujejo vid in mnogo več.

Divji losos

Divji losos ima veliko omega-3 maščob in proteinov. Raziskave kažejo, da losos zmanjšuje vnetja in pomaga uravnavati inzulin.

Špinača

Špinača je hranilo in odličen vir rastlinskih steroidov, ki dokazano pospešujejo metabolizem in znižujejo ravni inzulina.

Zeleni čaj

Študije kažejo, da zeleni čaj spodbudi metabolizem. Zeleni čaj vsebuje tein, sestavino, ki znižuje sproščanje kortizola (stresnega hormona). Vsebuje tudi veliko antioksidantov, ki zmanjšujejo vnetje in znižujejo tveganje za nastanek bolezni.

Avokado

Avokado je eden od najbolj zdravilnih sadežev na svetu. Ima veliko zdravih maščob in vlaknin. Avokado zmanjšuje tvorjenje estrogena in dvigne ravni testosterona. Izboljšuje splošno zdravje. Ima veliko kalorij, zato ga jejmo le občasno oziroma največ četrtino dnevno.

Mandlji

Mandlji uravnavajo sladkor v krvi in s tem tveganje za sladkorno bolezen tipa II. Mandlji znižujejo slab holesterol v telesu. Ker imajo veliko kalorij, jih jejmo zmerno.

Brokoli

Brokoli vsebuje naravno komponento glukozinolat, ki pomaga zmanjšati tveganje za raka, povezanega z estrogenom. Skodelica brokolija zadošča za dnevne potrebe po vitaminu C. Brokoli ima tudi veliko kalija, kalcija in magnezija. Ti minerali izboljšujejo mišične funkcije in jačajo kosti.

Laneno seme

Laneno seme ima veliko antioksidantov, vlaknin in zdravih maščob. Cela lanena semena prehajajo skozi črevesje, ne da bi se prebavila, zato jih moramo pred uporabo zmleti.

Koren mace

Koren mace ima veliko mineralov in maščobnih kislin. Užijemo jo v obliki kapsul ali prahu. Da bi dosegli želeno telesno težo, moramo najprej uravnati hormone in zmanjšati vnetje.