Gorčično seme na videz ni nič posebnega, je pa bogato s hranili in izjemno koristno za telo. Pomembno je iz številnih razlogov, žal pa je v veliki meri spregledano in necenjeno. Gorčično seme ima v resnici ...

... veliko fitohranil
Gorčično seme je bogat z fitohranili, to je bioaktivnimi sestavinami hrane, ki podpirajo različne fiziološke funkcije. Krepijo imunski sistem, delujejo protivnetno, antialergijsko, proti staranju, varujejo živčevje in imajo antioksidativne lastnosti.

... encim mirosinazo
Encim mirosinaze v gorčičnih semenih je edini encim, ki lahko razgradi glukozinate v hranila, ki se lahko absorbirajo.

... alfa-linolensko kislino
Gorčično seme vsebuje alfa-linolensko kislino (ALA), ki podpira srčno-žilni sistem. ALA so omega-3 maščobne kisline iz rastlin, ki znižujejo trigliceride, krvni tlak, zmanjšujejo vnetja in upočasnjujejo staranje.

... sposobnosti preprečujevati astmo
S študijami na živalih so dokazali, da bela gorčična semena učinkovito zdravijo astmo.

Hranilna vrednost gorčičnih semen

Gorčično seme je med najbolj hranljivimi živili na svetu. Vsebuje minerale (kalcij, železo, magnezij, fosfor, kalij, natrij in cink) in vitamine (vitamin C, tiamin, riboflavin, niacin, folato, vitamina B12 in druge) ter selen, ki izboljšuje naravne sposobnosti telesa. Gorčica ima lahko številne, različne sestavine, odvisno od vrste gorčice. Primarna sestavina je vedno enaka: gorčična semena. Najpogostejša kombinacija so gorčično seme, kis in voda. Druge dodatne sestavine so olja, med, sladila in celo pivo ali vino. V ZDA v glavnem uporabljajo rumeno gorčico, ki je včasih obarvana s kurkumo. Nekaj okusa dobi gorčica iz kisa in vina. Medena gorčica je kombinacija gorčice in medu. Čeprav večina pozna le nekaj vrst gorčice, obstaja tisoče vrst in variacij. V ameriški zvezni državi Wisconsin imajo vsako leto dan gorčice, kjer je možno izbirati med 450 različnimi tipi gorčice.

Dopolnilne sestavine

Zaradi dodatnih sestavin so nekatere vrste gorčice bolj zdrave od drugih. Gorčica iz organskih semen, destilirane vode in organskega jabolčnega kisa ima veliko večjo hranilno vrednost kot gorčica, napolnjena z umetnimi sladili ali alkoholom. Gorčica je nizkokalorična, kar ne pomeni, da je zdrava. Dodane sestavine ne smejo povečati števila kalorij, vendar so lahko nezdrave na druge načine.

 

Prijava na e-novice

Vas je naša vsebina pritegnila? Če želite biti na tekočem z novimi podobnimi vsebinami, se prijavite na naše e-novice.

Podpora

Pogoji poslovanja
Načini plačila
Dostava
Vračilo izdelkov

Kontakt z nami

+386 (0)51 635 735
info@preventivarevija.si