Zajtrk po Sveti Hildegardi bo telesu dal vse, kar potrebuje: življenjsko pomembne beljakovine, ogljikove hidrate, dragocene maščobe, veliko vitaminov in številne minerale, ki ščitijo telo pred zakisanostjo in vnetji, ki so posledica stresa.

Zajtrk je najpomembnejši obrok dneva, tukaj pa je zdrav recept, ki bo jedilnik le še obogatil. Kot smo že pisali, je pira zdravo žito, ki vsebuje veliko zdravih sestavin, na primer tiocianat, ki naravno spodbuja protivnetne, protialergijske in protirakave lastnosti organizma, ki krepijo zdrav imunski sistem. Raziskave so potrdile, da tiocianat jača celično steno in preprečuje vdor karcinogenov v telo. Ne le da ščiti pred rakom, ta zajtrk daje moč, uravnava kislost organizma, pospešuje prekrvitev, obnavlja črevesno in želodčno sluznico, preprečuje trombozo in zožanje krvnih žil. Če ga redno jemo, se bomo manj verjetno redili, manj verjetno pridelali sladkorno bolezen in za približno 30–50 odstotkov manj tvegali, da zbolimo za srčno-žilnimi boleznimi.

Sestavine za 4 osebe

2 skodelici pirinih kosmičev

4 skodelice vode

4 naribana ali na koščke narezana jabolka

2 žlici medu ali javorjevega sirupa

ščepec ingverja

žlička cimeta

žlica gozdnih sadežev ali rozin (po želji)

1 žlica indijskega trpotca (Psylliuma)

Pirine kosmiče speremo in jih namočimo v hladno vodo za kakšnih pet minut. Nato jih okoli 10 minut kuhamo na zmernem ognju. Pri koncu, takoj ko zavrejo, dodamo jabolka in rozine, premešamo in odstavimo. Počakamo, da se malo ohladi, nato dodamo še javorjev sirup, ingver in indijski trpotec.

Vir: St-hildegard.com, Hildegard – universität.de