34 odstotkov poškodb na delu nastane zaradi mišično skeletnih nepravilnosti, ki so posledica dela napačne drže na delovnem mestu. Kaj lahko med odmori naredimo sami?

»Težava večine diet je, da telo ne dobi dovolj hranil. Tako vplivamo na hormonsko ravnovesje, saj smo lačni in brez energije. Pravi razstrupljevalni smuti vam bo dal dovolj energije, hranljivih vrednosti, vas bo nasitil in hkrati pomladil,« pravi supernutricionistka, Lea Thaler. »Pravi smuti,« pravi, »naj bo iz dveh tretjin zelenja, tretjine sadja, vode in maščob.«

“Pomlad je idealen čas, da začnemo pridobivati na moči in si povrnemo kondicijo, ki smo jo izgubili čez zimo. Vsekakor bo lažje, če bomo telovadili v paru, saj bomo bolj motivirani,” razmišlja kinezioterapevtka iz Top Fita v Celju, Ula Toplak.

Lea Thaler,

supernutricionistka

 

Dih za lepši dan

 

“April je čas, da dokončno očistimo jetra. Z jetri sta povezana pomlad in jutro. Prebujanje s sončnim vzhodom nam bo okrepilo zdravje, koncentracijo, voljo, moč in vizijo. Vstanimo tik pred sončnim vzhodom, se obrnimo proti njemu, zaprimo oči in usta ter globoko vdihnimo skozi nos. Za trenutek zadržimo dih, nato izdihnemo. Vsak dan naredimo več ponovitev.”

Če imamo močne ledvice, se v življenju počutimo varne in brez strahu. Ledvice še posebej krepimo med 17. in 19. uro. Močno si ogrejemo dlani in si jih položimo na ledvica, ob tem pa globoko dihamo.«