»Joga za otroke je celovita vadba, ki poskrbi za otrokovo boljše počutje, samozavestno samopodobo, izboljša koordinacijo in poveča moč ter gibljivost. Poleg tega je lahko to odličen čas za skupno druženje,« pravi mednarodno certificirana učiteljica joge, Simona Vrhovec.

Do boljše telesne pripravljenosti in izgube kakšnega kilograma ali dveh lahko hitreje pridemo s pomočjo vadbe na stepu. Če nimamo stepa, si lahko pomagamo s kakšno debelejšo leseno desko. Z vadbo pospešimo srčni utrip in povečamo kurjenje kalorij. Za dobro počutje zadošča že petnajst minut vadbe dnevno. Do bo metabolizem hitrejši čez ves dan, je dobro vaditi zjutraj.

Telovadba za otrokeZ nekaj preprostimi vajami se otrok ne le sprosti, ampak pridobi tudi na kondiciji in moči. »Redna telovadba krepi um in koncentracijo, zato je še kako zaželeno, če otrok vsak dan vsaj pol ure telovadi. Starši, spodbujajte ga,« svetuje Ula Toplak, kinezioterapevtka in trenerka v Top-fitu Celje.

Banana in kokos

Kokos ima malo naravnih sladkorjev in veliko vlaknin, mangana in srednje-verižnih trigliceridov. Prav slednji so hrana za možgane v času, ko hujšamo in je sladkor v krvi nižji kot sicer. Pomaga celo pri izgubi spomina.

“Kamorkoli greste, na dopust ali službeno pot, ne pozabite na priročne elastične trakove. Z njimi lahko vadimo kjerkoli in kadarkoli. Predstavljam enostavne vaje s trakovi za roke, za to pa je potrebnih le dobrih dvajset minut,” pravi bootybare trenerka Renata Hrženjak.

"Visoke temperature, komarji, utrujenost zaradi vročine..dobrodošli v Indijo J. Nekako tako je bilo ves čas, med mojim izobraževanjem v Indiji," pravi Simona Vrhovec,  ustanoviteljica in lastnica MOKINI branda, NLP coach, NLP Learning Coach, profesionalna plesalka in izkušena učiteljica joge.