Verjetno se v vsakem hladilniku skriva vsaj en kozarec kislih kumaric, a le redki vedo, kako zdrave so. Kisle kumarice večinoma uporabljamo kot prilogo, a njihova največja moč se pokaže, če jih jemo samostojno. Kumarice imajo veliko vitaminov, malo maščob in veliko vlaknin, bogate so z železom, kalijem, natrijem in fosforjem. Tudi vitaminov jim ne manjka, med pestro paleto izstopajo C, A, B6, B12, fiboflavin, niacin in tiamin.

Kava je največji vir antioksidantov, je pokazala nedavna študija ameriške univerze Scranton. Nekaj skodelic kave na dan lahko zmanjša sladkorno bolezen tipa 2, Alzheimerjevo bolezen in celo raka prostati. V čem je trik? Kava mora biti prav pečena, pravilno shranjena in prav skuhana.

Se lahko razstrupimo s čaji?

“Ni dokazov, da bi razstrupljanje s čaji koristilo telesu ali da bi lahko s pomočjo čajev shujšali,” trdi raziskovalka in avtorica Plant Powered Diet Sharon Palmer. “Telo ima naravni sistem razstrupljanja in se lahko razstrupi sam,” pravi.

Nedavna študija harvardske univerze je odkrila superživila, to je pet vrst hrane z maščobami, ki imajo številne koristi za zdravje.

Avokado: odličen vir kalija in vlaknin. Študije so pokazale, da pomaga zniževati holesterol in trigliceride.